مرحله مدیریت عدم تعادل الکترولیت 3 کلیه نارسایی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در مرحله 3 درمرحله مدیریت عدم تعادل الکترولیت 3 کلیه نارسایی

عدم تعادل الکترولیت مدیریت مرحله 3 RenalLos نارسایی کلیه به طور عمده برای دفع مواد زائد، تعادل آب در الکترولیت و تنظیم ترشح داخلی به عهده دارند. بنابراین با کاهش عملکرد کلیوی، بیماران ممکن است عوارض بیشتر و síntomas.Hoy رنج می برند، ما یک بحث در مورد مدیریت عدم تعادل الکترولیت در مرحله 3 به نارسایی کلیوی داشته باشد.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در مرحله 3 در دوره کاهش اندکی در عملکرد کلیه و عدم تعادل الکترولیت هستند معمولا leve.Pero بدون درمان به موقع و موثر، بیماران ممکن است علائمی مانند تجربه:

عدم apetito.El مجروح کلیه نتواند به دفع فسفر اضافی در خارج از بدن، و فسفر در خون می تواند باعث آسیب به دستگاه گوارش شود، موثر بر اشتها.

Piel.Mucho فسفر خون خارش همراه با کلسیم، باعث سیستم های پوست رسوب. بیماران با نارسایی کلیوی اغلب از خارش پوست رنج می برند.

فسفر گرفتگی musculares.Altas باعث سطوح پایین کلسیم در خون را از طریق جذب کلسیم نفوذ از دستگاه گوارش و باعث رسوب کلسیم، که باعث تحریک سیستم اعصاب عضلات، منجر به گرفتگی عضلانی.

شرایط بیماری ósea.Alta فسفر کم و افزایش کلسیم PTH، در این زمان، کلسیم در استخوان ها از هم جدا برای حمایت از کلسیم در خون، به طوری که بیماری های استخوان رخ می دهد.

مرحله شکست 3 کلیه باید توجه بیشتری به رژیم غذایی روزانه خود را، که نقش مهمی در کنترل سطح electrolito.Se بازی می کند پرداخت توصیه غذاهای فسفر کم است. برای کسب اطلاعات خاص، بیماران می توانند با پزشکان آنلاین ما برای پیشنهادات ارتباط برقرار کنند.

به جز رژیم غذایی، درمان به موقع و موثر کلیدی است برای بیماران یک زندگی با کیفیت بالا. بیماران در مرحله 3 به نارسایی کلیوی هستند دوره برگشت و ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی انتخاب خوبی برای pacientes.Tiene هزینه های عملکرد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد یخ و تخریب ماتریکس خارج سلولی است. با تزریق خون هموار، آسیب کلیوی می تواند مسدود و عملکرد کلیه نیز ممکن است ترویج شود.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد مدیریت عدم تعادل الکترولیت در مرحله 3 نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/2101.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: